poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Rozdział 1


<oczami Emily>
 W górskim kurorcie ostatni wieczór starego roku był naprawdę magiczny. Ziemię okrywała biała, puszysta śniegowa kołdra, gwiazdy błyszczały w mroźnym powietrzu, wszyscy myśleli już o balu sylwestrowym. Wszyscy oprócz mnie. Siedziałam przy oknie nucąc pod nosem piosenkę, którą właśnie przelałam na papier.                                                                                                                              -Emi, zaraz będzie Nowy Rok, stracisz najlepszą zabawę-powiedziała mi babcia.-Wystarczy tego, zabieraj Alison na bal przebierańców, a za chwile cię widzę z powrotem. Mam niespodziankę...                                                                                                                                  -Babciu, ale musze? Zaprowadzę małą i wrócę pod kołdrę. Okay? - zaprotestowałam, ale babcia  pokręciła głową... Zaprowadziłam Alison do bawiących się dzieci na dole i wróciłam do babuni tak jak mi kazała..                                                                                                                                          -Już jestem...                                                                                                                                       -Proszę, to dla ciebie na dzisiejszy wieczór.                                                                                           Babcia podała mi średni karton, a w nim piękna czerwona sukienka i czarne szpilki. Babunia zawsze wiedziała jak się lubię ubierać. Trawiła w samą 10...                                                                            -Dziękuję babciu, ale to pewnie kosztowało majątek, bo widzę, że to ona taka zwykła nie jest...-protestowałam.                                                                                                                                   -Ona jest dla ciebie. Ubieraj sie i biegnij na dół na bal dla nastolatków...-powiedziała szeroko się uśmiechając. Pobiegłam do łazienki. Ubrałam sukienkę od babci, pomalowałam cieniem oczy, a włosy jak to włosy zostawiłam rozpuszczone. Wyszłam, a moja opiekunka nie mogła wydusić z siebie słowa…                                                                                                                                              -Pięknie – zobaczyłam jak po jej policzku spływa pojedyncza łza. Szybko ją wytarła opuszkami palców.                                                                                                                                              -Babciu nie płacz przecież się nie wyprowadzam tylko wychodzę na bal.-przytuliłam ją do siebie i pocałowałam w policzek.
<oczami Harrego>
Chłopaki porozjeżdżali się do swoich rodzinnych domów, a ja wraz z rodzicami pojechałem do pięknego kurortu w górach. Wraz z ojcem zawzięcie trenowałem w sali do koszykówki, grając jeden na jednego. Przejąłem piłkę i zwinnie okiwałem ojca.                                                                             -Trzymaj się lewej Harry-polecił- Zawodnik obstawiający cię na zawodach nie będzie się tego spodziewał. Przejdziesz go łatwo. Kiwnąłem tylko głową. Czy on tego nie rozumie, że ja kocham śpiewać, a nie grać w piłkę? Nie, nie rozumie. Już mu tyle razy mówiłem, że ja będę śpiewać i do tego dążyłem i się w końcu udało, Jestem w zespole, który nazywa się One Direction i mam 4 braci, których nie miałem.                                                                                                                                          -Pójdę lewą...                                                                                                                                      -... on będzie cię pilnował z prawej, a ty zrobisz swoje-uzupełnił mnie stary.
 -Tak jak teraz?-śmignąłem obok ojca, podskoczyłem i celnym rzutem wrzuciłem do kosza. Dzięki Bogu pojawiła się mama. Miała na sobie połyskującą cekinami wieczorową suknię.                              -Hej chłopaki!-zawołała, a my równo z ojcem odwróciliśmy się ku niej-Czy naprawdę lecieliście tu z Wielkiej Brytanii tylko po to, żeby teraz rzucać tą piłką? Pmiętacie?... przyjęcie.                                  -Już lecę pod prysznic i idę na zabawę.-Dziękuję, że w tym momencie się znalazła. Szybko się wykąpałem i ruszyłem do wyjścia...                                                                                                     -Przyjęcie dla dzieci jest na dole, w Freestyle Club.                                                                             -Dla dzieci?-traktują mnie jak smarkacza, ale się szybko poprawiła.                                                     -Dla młodych ludzi...                                                                                                                            Niedługo potem znalazłem się w klubie młodzieżowym. Wpadłem na dziewczynę w czerwonej sukience...
~~~~~~~
I mamy pierwszy rozdział...
Proszę o szczere komentarze...

   

1 komentarz: